Lingvospektr
  • Hozirgi
  • Arxivlar
    • Jurnal haqida
    • Mualliflar uchun ma'lumot
    • Materiallarni yuborish
    • Tahririyat jamoasi
    • Maxfiylik bayonoti
    • Kontaktlar
  • Kirish
    • English
    • O'zbek
    • Русский

Topish

  1. Asosiy sahifaga o'tish
  2. Topish
Kengaytirilgan filtrlar

Qidiruv natijalari

Natijalar topildi: 29.
29-03-2025
Ingliz tilini o‘qitishda eklektik yondashuv va sun’iy intellekt: yangi pedagogik imkoniyatlar

Amira Xamrakulova

05-11-2025
Umumtаʼlim mаktаblаridа ingliz tilini оʻqitishning hоzirgi hоlаti, mаvjud muаmmоlаr vа rivоjlаnish tendensiyаlаri

Dilxumоrа Shоisаyevа

12-10-2025
Ingliz tilini o‘qitishda loyihaga asoslangan metodlardan foydalanishning nazariy va amaliy asoslari

Nilufar Jamoliddinova

14-12-2024
Ingliz tilini oʻqiitishda topshiriqlar va oʻyinlarning oʻrni

Xadicha Murtazayeva

11-01-2025
Akademik maqsadlar uchun ingliz tilini o‘qitishning nazariy asoslari

Maftuna Ibodullayeva

08-08-2025
Zamonaviy bo‘lajak ingliz tili o‘qituvchisining profesiogrammasiga xos xususiyatlar

Dilafruz Sarimsakova

11-01-2025
Ingliz tilini o‘qitishda loyiha ishi: Til o‘rganishda kuchli yondashuv

Shoxida Qosimova

10-12-2024
CLIL texnologiyalaridan foydalanish: Nefilologik talabalar uchun ingliz tilini o‘qitishda metodologik yondashuvlar

Nursulu Yesbosinova

02-05-2025
Britaniya va Amerika madaniyatini o‘rganish orqali ingliz tilini o‘rgatish

Sanjar Eshchonov

02-05-2025
Universitetlarda ingliz tilini o‘rgatishda gamifikatsiya orqali yuzaga keladigan muammolar va taklif etilgan yechimlar

Nozigul Duvlaeva

01-03-2025
Ingliz tili o‘qitishdа produktiv yondаshuv аsosidа texnologiyаlаrni grаmmаtik ko‘nikmаlаrni rivojlаntirishgа integrаtsiyа qilish usullаri

Robiyа Gаfurovа

02-05-2025
Bo‘lajak ingliz tili o‘qituvchilarida og‘zaki va vizual refleksiyaning ahamiyati

Gulnozaxon Najmutdinova

07-08-2025
Umumiy ta’lim maktablarida ingliz tili o‘qitishdagi psixologik to‘siqlarni yengib olish imkoniyatlari va o‘tish yo‘llari

Raxmatjon Madraimov

11-01-2025
Madaniy farqlarning ingliz tilini o‘qtishda autentik materiallarni idrok etishga ta’siri

Sherzodbek Sardorbekov

29-03-2025
Chet tili darslarida madaniyatlararo kommunikativ kompetentsiyaning afzalliklari va muammolari

Nurillo Abdullayev

08-06-2025
Ingliz tilini o‘qitishda inklyuziv ta’lim: strategiyalar, muammolar va istiqbollar

Lobar Jumaniyazova, Shohsanam Shukurova

27-01-2025
ESL talabalari uchun ingliz tilini o‘rgatishda loyihaga asoslangan ta’lim: jalb qilish va mahoratga yo‘l

Nilufar Yusupova

08-06-2025
Ingliz tili o‘quvchilari nutqida qo‘llaniladigan iboralar va klishelar

Diyoraxon Salimboyeva, Erkinjon Satibaldiyev

01-03-2025
Ijodiy yozuv orqali Ingliz tilini o‘qitish metodikasi

Fayoza Ergasheva

05-11-2025
Tibbiyot sohasi uchun xorijiy talabalarni ingliz tiliga kasbiy yo‘naltirilgan tayyorlash tajribasi

Feruza Sharipova

29-03-2025
Oliy ta’limda ingliz tilini o‘qitishni video kontent orqali rivojlantirish

Ra’nohon Abdujalilova

27-01-2025
Britaniya madaniyati orqali ingliz tilini o‘rgatish va uning asosiy ahamiyati

Muxlisa Yigitaliyeva

29-03-2025
Ingliz tilini o‘qitishda gamifikatsiya elementlarini qo‘llash orqali talabalarning motivatsiyasini oshirish

Zamira Baxramova

08-08-2025
Ingliz tilini o‘qitishda video kontent turlarini o‘rganish: pedagogik yondashuv

Ra'nohon Abdujalilova

12-10-2025
Ingliz tilini chet tili sifatida o‘qitishda madaniyatlararo kompetensiyani rivojlantirishning ahamiyati

Iroda Yuldasheva

1 - 25 from 29 1 2 > >> 
inLibrary — это научная электронная библиотека Антикоррупционный дайджест Узбекистана in Conference научно-практические конференции Журнал Общество и инновации ООО «UMAR PROEKT» - Комплексное проектирование ООО «UMAR PROEKT» - Комплексное проектирование
Лингвоспектр

ALOQALAR:

adresO'zbekiston Respublikasi,
Toshkent shahri, Chilonzor G9a 21

phone+998 93 097 75 88

maillingvospektrjournal@gmail.com

NAVIGATSIYA:
Jurnal haqida Arxivlar Materiallarni yuborish Kontaktlar
© Copyright 2025 Lingvospektr All Rights Reserved | Developed by in Science | Site create by in Designer